FORMULÁŘ PRO UPLATNĚNÍ REKLAMACE

Formulář pro uplatnění reklamace PLATÍ PRO ČESKOU REPUBLIKU

Formulář pro uplatnění reklamace

Ze zákona vám musí prodejce vrátit všechny peníze včetně nákladů na dopravu zboží k vám (NEVZTAHUJE SE NA ODBĚRATELE, VELKOOBCHODY A ZAKÁZKOVOU VÝROBU !!!). Je však povinen vrátit vám pouze částku odpovídající nejlevnější variantě dodání zboží, kterou nabízí.

Náklady spojené s odstoupením nese kupující – poštovné při vracení zboží platí kupující a prodejce nemá povinnost ho jakkoliv proplácet.

(Tento formulář vyplňte a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím.)

Zboží zašlete zpět přes společnost, přes kterou bylo zasláno (PPL, Zásilkovna, DPD,...). Děkujeme!

Adresát (prodávající):

Internetový obchod: Dřevěné výrobky pro vás (www.drevenevyrobkyprovas.cz)

Společnost: Pavel Holzäpfel - výroba, obchod, služby

Se sídlem: Lisov 62, 33301 Stod

IČ/DIČ: 61141186 , CZ 6902062156

E-mailová adresa: drevenevyrobkyprovas@email.cz

 

 

(Následující požadované údaje doplní zákazník)



Spotřebitel:

Moje jméno a příjmení: ……………………………………………………………………

Moje adresa: ……………………………………………………………………

Můj telefon a e-mail: ……………………………………………………………………



Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)

Dobrý den,

dne ………………… jsem ve Vašem obchodě www.drevenevyrobkyprovas.cz (Dřevěné výrobky pro Vás) vytvořil objednávku (specifikace objednávky viz níže). Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady (* zde je třeba vadu podrobně popsat:)…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… . Požaduji vyřídit reklamaci následujícím způsobem: (* zde je třeba požadovaný způsob vyřízení podrobně popsat)…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu/výměnu, a následně potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání (v případě, že se jedná o opravu, nikoliv výměnu).

  • Datum objednání ………………………………… / datum obdržení …………………………………

  • Číslo objednávky: ……………………………………………………………………

  • Peněžní prostředky za objednání, případně i za doručení, byly zaslány způsobem …………………………………………………………………… 
a budou navráceny zpět způsobem (v případě převodu na účet prosím o zaslání čísla účtu) ……………………………………………………………………

  • Jméno a příjmení spotřebitele:…………………………………

  • Adresa spotřebitele:…………………………………

  • E-mail:…………………………………

  • Telefon: …………………………………

Nehodící se škrtněte nebo údaje doplňte.



V ………………………………… Dne …………………………………



(podpis)
______________________________________

Jméno a příjmení spotřebitele



Seznam příloh:

Faktura za objednané zboží č. …………………………………





Obecná poučení k uplatnění reklamace

Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.

Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.

Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.

Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení